Vrije Basisschool Stevoort

Welkom op de website van Vrije Basisschool Stevoort

OVERVIEW

The web site basisschoolstevoort.be currently has a traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have traversed zero pages inside the site basisschoolstevoort.be and found two websites referring to basisschoolstevoort.be.

BASISSCHOOLSTEVOORT.BE TRAFFIC

The web site basisschoolstevoort.be has seen variant quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for basisschoolstevoort.be

Traffic ranking (by month) for basisschoolstevoort.be

Traffic ranking by day of the week for basisschoolstevoort.be

Stevoort Home

Pinksterfeesten 23 en 24 mei 2015. Voor de uitslag van de tombola. Deze bonnen kunnen worden besteed bij alle deelnemende Stevoortse handelaren die te herkennen zijn aan de StevoortBon-raamsticker. Meer info over de StevoortBon. Van 18 tot 21 uur. Schrijf je dan hier in op onze nieuwsbrief.

Scholengemeenschap De Zevensprong Dankzij de SGM kunnen onze scholen rekenen op méér middelen voor administratieve ondersteuning, zorg en informatie en communicatie-technologie ICT. Zowel op pedagogisch als op organisatorisch vlak leren we veel van el

Kleinschalig maar niet bekrompen, dorpssfeer maar geen dorpsmentaliteit! Scholengemeenschap de Zevensprong komt op tegen pesten! Beluister het Radio 2 Interview. Je kan het fragment hier ook downloaden.

WHAT DOES BASISSCHOOLSTEVOORT.BE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of basisschoolstevoort.be Mobile Screenshot of basisschoolstevoort.be Tablet Screenshot of basisschoolstevoort.be

BASISSCHOOLSTEVOORT.BE SERVER

Our crawlers detected that a lone root page on basisschoolstevoort.be took seven hundred and fifty-one milliseconds to load. We could not observe a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider basisschoolstevoort.be not secure.
37.34.50.131

WEBSITE ICON

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We revealed that this website is operating the Apache-Coyote/1.1 operating system.

Vrije Basisschool Stevoort

Welkom op de website van Vrije Basisschool Stevoort

PARSED CONTENT

The web site basisschoolstevoort.be had the following in the web site, "Klik op de link om naar de website te gaan http vbstevoort." I noticed that the website stated " Registreren van de domeinnaam en koppelen aan deze webruimte door bNamed." The meta header had Basisschool as the first optimized keyword. This keyword is followed by Hasselt, Stevoort, and Basisschool Stevoort which isn't as urgent as Basisschool. The other words basisschoolstevoort.be used was Katholiek onderwijs. school is included but will not be seen by search crawlers.

ANALYZE SIMILAR WEBSITES

KOHa Sint Pieter

Klik op het logo om naar onze website te gaan! .

Basisschool Ursulinen Mechelen Omdat ze het hart verdienen

Welkom op ons infomoment op vrijdag 2 maart 2018 om 17. Op zoek naar Vintage schoolmateriaal? Kom dan op woensdag 14 maart naar onze rommelmarkt. Sinterklaas op bezoek in onze school! De dr De Gruyterwedstrijd.

Basisschool het Vianova - Alphen aan den Rijn

Visitatie Mariakerke

Sinterklaas en zwarte piet in de kleuterschool. Sinterklaas en zwarte piet in de lagere school. 1 september - Fit en gezond. De papa van Moon komt cakes versieren in onze klas! Vandaag kwam de papa van Moon ons verwennen met het versieren van cupcakes en dat was leuk! Burger Boef valt opnieuw binnen! Burger Boef kwam voor de tweede keer op bezoek. Deze keer beeldden we voedsel uit, deden we.

Basisschool O.L.V. van Vlaanderen

Weekmenu van 5 tot 9 maart. Weekmenu van 12 tot 16 maart. Weekmenu van 19 tot 23 maart. Weekmenu van 26 tot 30 maart.